Nasza oferta obejmuje zarówno samochody nowoczesne, jak i kolekcjonerskie, o sprawdzonym stanie technicznym i pewnym pochodzeniu. Pozwala to naszym Klientom uniknąć kłopotów przy zakupie auta z niesprawdzonych źródeł lub ponoszenia nieprzewidzianych, dodatkowych kosztów napraw. Oferowane przez nas samochody przechodzą szczegółową kontrolę stanu technicznego w naszym autoryzowanym serwisie Broler Bosch Service. Ewentualne uszkodzenia (w tym blacharsko-lakiernicze) i usterki zostają usunięte do poziomu wymaganego przez technologię producenta zgodnie z założeniami przeglądów okresowych. Tym samym chronimy naszych Klientów przed zakupem samochodu, którego poziom uszkodzeń mógłby mieć wpływ na konstrukcję pojazdu lub jakość po naprawie nie odpowiadałaby standardom producenta. Ma to ogromny wpływ na bezpieczeństwo użytkowników, dlatego też Broler.Serwis oferuje wyłącznie pojazdy profesjonalnie przygotowane do użytkowania i co ważne z pełną dokumentacją. Ponadto oferujemy możliwość przetransportowania nowozakupionego pojazdu w dowolne miejsce na terenie całego kraju (w tym również pojazdem specjalnym – lawetą). Naszym Klientom gwarantujemy udaną transakcję.
Broler.Serwis realizuje indywidualne zamówienia na samochody (w tym kolekcjonerskie), motocykle, łodzie, a także pojazdy użytkowe i maszyny. Samochody sprowadzamy z terytorium UE i Szwajcarii. Zapewniamy Państwu doradztwo i pełną obsługę, bezpieczny transport pojazdów i fracht morski oraz gwarantujemy pomoc w załatwianiu formalności celnych. Zapytania proszę kierować na adres broler@bosch-service.pl.
W zakładce Salon prezentujemy Państwu aktalnie posiadane egzemplarze pojazdów. Mogą Państwo również przesłać zapytanie na adres broler@bosch-service.pl lub odwiedzić Broler.Serwis osobiście.
Czas gwarancji jest różny w zależności od rodzaju części, od 1 do 2 lat. Ws. szczegółów, w tym gwarancji dot. poszczególnych części i akcesoriów prosimy o kontakt z Działem Części. Mogą Państwo również przesłać zapytanie na adres broler-sklep@bosch-service.pl .
Tak, zarówno na terenie całej Polski, jak i za granicę.
Osobiście na miejscu, kurierem, poprzez usługę „door to door” realizowaną przez naszego pracownika (na zapytanie i wg indywidualnych ustaleń).
Na miejscu gotówką, kartą płatniczą/kredytową VISA, MASTERCARD, DINERS CLUB. W przypadku indywidualnych ustaleń istnieje możliwość rozliczenia części przelewem.
Lemforder, Bosch, Zimmemann, Textar, ATE, Bilstein, SKF, Contitech, Luk, Beru - w zależności od preferencji Klienta i dostępności. Służymy doradztwem w doborze.
Można zakupić „od ręki”, tego samego dnia (dostępność sprawdzana jest na zapytanie). Na części sprowadzane z zagranicy czas oczekiwania to około 3-4 dni robocze, rzadko kiedy trwa to dłużej.
Prede wszystkim koszt może Państwa zaskoczyć w przypadku ograniczonej dostępności niektórych części, jak np. do starszych modeli czy zabytkowych pojazdów. Wynika również z aktualnego kursu walut.
Tak, głównie z częściami eksploatacyjnymi do samochodów marki Mercedes Benz, Smart, a także Grupy Volkswagen - VW, Audi, Seat, Skoda, oraz BMW, Porsche, Jeep, Volvo, Chrysler i innych.
Dział Likwidacji Szkód Komunikacyjnych Broler.Serwis może zapewnić Państwu obsługę w zakresie likwidacji szkody, np. przez autoholowanie, kontakt z ubezpieczalnią, wycenę szkody, całą dokumentację związaną z likwidacją szkody. Po kontakcie z Broler.Serwis oraz telefonicznym zgłoszeniu szkody u ubezpieczyciela sprawcy (uwaga: sprawcy) oraz podpisaniu upoważnienia do reprezentowania oraz cesji, nasi pracownicy przeprowadzają cały proces będąc w stałym kontakcie z Klientem. Ubezpieczyciel pokrywa całe koszty z OC sprawcy, tak więc jest to bezkosztowe ze strony Klienta. Wymagane jest: - oświadczenie sprawcy kolizji; - numer polisy sprawcy, z której będzie naprawiana szkoda. W sytuacjach niejasnych i braku zgodności stron należy wezwać Policję na miejsce zdarzenia, w celu uniknięcia ewentualnych trudności przy likwidacji szkody. Notatka policyjna z miejsca zdarzenia zastępuje oświadczenie sprawcy. Polecamy Państwu również kontakt mailowy broler-szkody@bosch-service.pl .
Tak, prowadzimy kompleksowe naprawy blacharsko-lakiernicze. Każdorazowo wyceniane są indywidualnie. Na miejscu przeprowadzane są oględziny i oszacowanie zakresu prac.
Przegląd podstawowy zalecany jest co 15.000 km, rozszerzony – co 30.000 km, pełny – co 60.000 km, lub wg wskazań Service Assistance licznika pojazdu.
Posiadanie zarówno okresowych badań technicznych, jak i ubezpieczenia OC, jest wymagane zgodnie z polskim prawem. W przypadku ich braku nie ma możliwości doprowadzenia takiego pojazdu inaczej niż lawetą lub na holu (czyli występuje brak możliwości poruszania się tym pojazdem po drogach publicznych). Należy również pamiętać o restrykcyjnych karach ustawowych.
Tak, zgodnie z obowiązującym cennikiem stacji kontroli pojazdów. Koszt podstawowego badania technicznego samochodu osobowego – 99 zł brutto. Koszt badana technicznego samochodu z LPG – 162 zł brutto.
Na miejscu gotówką lub kartą płatniczą/kredytową VISA, MASTERCARD, DINERS CLUB. W przypadku podpisanej umowy z Broler.Serwis przelewem.
Naprawy w Broler.Serwis odbywają się za zgodą Właściciela pojazdu, po przedstawieniu wstępnego kosztorysu naprawy i po akceptacji pisemnej bądź telefonicznej. Jeżeli stann techniczny pojazdu będzie wymagał dodatkowych prac, Klient jest na bieżąco informowany celem akceptacji. Wszystkie ustalenia odnotowywane są w zleceniu naprawy.
Czas rękojmi określa prawo polskie i wynosi ona 1 rok. Na każdą wykonaną naprawę gdzie został wymieniony podzespół/część udzielamy od 1 do 2 lat gwarancji (np. akumulator 2 lata).
Zapewniamy obsługę serwisową samochodów marek: Mercedes, Smart, Grupy Volkswagen - VW, Audi, Seat, Skoda, oraz BMW, Porsche, Jeep, Volvo, Chrysler i wielu innych! W razie wątpliwości zachęcamy Państwa do kontaktu na adres broler@bosch-service.pl .
Zachęcamy Państwa do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami w zakładce o autoryzacji Bosch. Posiadane wiedza, doświadczenie i certyfikaty uprawniają nas do dokonywania napraw pojazdów zgodnie z polityką jakości usług Bosch.
Tak, usługa sprawdzenia samochodu osobowego przed zakupem to koszt 430,50 zł brutto i zajmuje około 2,5 godziny.
Tak, w zakresie sprowadzenia samochodu do naprawy i odstawienia. Usługa ta jest dodatkowo płatna (koszt zależy od lokalizacji). Może być przeprowadzona pojazdem specjalnym (laweta - Autoholowanie kom. 601 751 851). O szczegóły oferty "door to door" proszę pytać konsultantów Działu Serwisu – tel. (22) 679-99-49 wew.1, e-mail broler@bosch-service.pl .
W zakresie autoholowania 24h – proszę kontaktować się na numer kom. 601 751 851. Osoba do kontaktu: Grzegorz Gruchot.
Dowód rejestracyjny pojazdu, samochód/motocykl, kluczyki. (Może być niezbędne np. sprawdzenie komunikacji między samochodem a kluczykiem.)
Czas naprawy zależy przede wszystkim od charakteru usterki i jest wstępnie szacowany. Dział Serwisu na bieżąco informuje Klienta o przebiegu prac i ewentualnym dodatkowym nakładzie pracy. Staramy się zapenić Państwu możliwie sprawną realizację usług, tak więc zazwyczaj są to 1-2 dni robocze, a w miarę możliwości odbiór jeszcze tego samego dnia.
Usługa wymiany opon – od 196,80 zł brutto. Usługa przechowania – 147,60 zł brutto / sezon.
Usługa nabicia układu klimatyzacji – 147,60 zł brutto. Koszt czynnika R134/kg – 350,00 zł brutto. Usługa odgrzybiania układu klimatyzacji – 170,70 zł brutto.
Usługa geometrii zawieszenia – od 246,00 zł brutto.
Usługa diagnostyki komputerowej – 147,60 zł brutto.
Usługa wymiany klocków hamulcowych /oś - od 147,60 zł brutto (nie zawiera kosztu produktu).
Usługa wymiany tarcz hamulcowych /oś - od 184,50 zł brutto (nie zawiera kosztu produktu).
Koszt roboczogodziny - od 196,80 zł brutto. O szczegóły proszę pytać konsultantów Działu Serwisu.
Usługa wymiany oleju w silniku - od 110,70 zł brutto (nie zawiera kosztu produktu).
Tak, na czynności podstawowe (opisane w punktach FAQ). O naprawy złożone proszę pytać konsultantów Działu Serwisu.