Strefa wiedzy

Dlaczego warto zakupić samochód używany poprzez Salon Broler.Serwis?

Nasza oferta obejmuje zarówno samochody nowoczesne, jak i kolekcjonerskie, o sprawdzonym stanie technicznym i pewnym pochodzeniu. Pozwala to naszym Klientom uniknąć kłopotów przy zakupie auta z niesprawdzonych źródeł lub ponoszenia nieprzewidzianych, dodatkowych kosztów napraw. Oferowane przez nas samochody przechodzą szczegółową kontrolę stanu technicznego w naszym autoryzowanym serwisie Broler Bosch Service. Ewentualne uszkodzenia (w tym blacharsko-lakiernicze) i usterki zostają usunięte do poziomu wymaganego przez technologię producenta zgodnie z założeniami przeglądów okresowych. Tym samym chronimy naszych Klientów przed zakupem samochodu, którego poziom uszkodzeń mógłby mieć wpływ na konstrukcję pojazdu lub jakość po naprawie nie odpowiadałaby standardom producenta. Ma to ogromny wpływ na bezpieczeństwo użytkowników, dlatego też Broler.Serwis oferuje wyłącznie pojazdy profesjonalnie przygotowane do użytkowania i co ważne z pełną dokumentacją. Ponadto oferujemy możliwość przetransportowania nowozakupionego pojazdu w dowolne miejsce na terenie całego kraju (w tym również pojazdem specjalnym – lawetą). Naszym Klientom gwarantujemy udaną transakcję.

Jak znaleźć pojazd, którego nie ma w aktualnej ofercie?

Broler.Serwis realizuje indywidualne zamówienia na samochody (w tym kolekcjonerskie), motocykle, łodzie, a także pojazdy użytkowe i maszyny. Samochody sprowadzamy z terytorium UE i Szwajcarii. Zapewniamy Państwu doradztwo i pełną obsługę, bezpieczny transport pojazdów i fracht morski oraz gwarantujemy pomoc w załatwianiu formalności celnych. Zapytania proszę kierować na adres broler@bosch-service.pl.

W jaki sposób można się zapoznać z ofertą samochodów z Salonu Broler.Serwis?

W zakładce Salon prezentujemy Państwu aktalnie posiadane egzemplarze pojazdów. Mogą Państwo również przesłać zapytanie na adres broler@bosch-service.pl lub odwiedzić Broler.Serwis osobiście.

Jaka jest udzielana gwarancja na części?

Czas gwarancji jest różny w zależności od rodzaju części, od 1 do 2 lat. Ws. szczegółów, w tym gwarancji dot. poszczególnych części i akcesoriów prosimy o kontakt z Działem Części. Mogą Państwo również przesłać zapytanie na adres broler-sklep@bosch-service.pl .

Czy istnieje możliwość wysyłki zagranicznej części?

Tak, zarówno na terenie całej Polski, jak i za granicę.

Jakie są formy dostawy/odbioru części?

Osobiście na miejscu, kurierem, poprzez usługę „door to door” realizowaną przez naszego pracownika (na zapytanie i wg indywidualnych ustaleń).

Jakie są formy płatności za części?

Na miejscu gotówką, kartą płatniczą/kredytową VISA, MASTERCARD, DINERS CLUB. W przypadku indywidualnych ustaleń istnieje możliwość rozliczenia części przelewem.

Jakich firm są stosowane części przy naprawie bądź na zamówienie?

Lemforder, Bosch, Zimmemann, Textar, ATE, Bilstein, SKF, Contitech, Luk, Beru - w zależności od preferencji Klienta i dostępności. Służymy doradztwem w doborze.

Jaki jest czas oczekiwania na realizację zamówienia części?

Można zakupić „od ręki”, tego samego dnia (dostępność sprawdzana jest na zapytanie). Na części sprowadzane z zagranicy czas oczekiwania to około 3-4 dni robocze, rzadko kiedy trwa to dłużej.

Z czego wynika cena części?

Prede wszystkim koszt może Państwa zaskoczyć w przypadku ograniczonej dostępności niektórych części, jak np. do starszych modeli czy zabytkowych pojazdów. Wynika również z aktualnego kursu walut.

Czy Broler.Serwis posiada magazyn części?

Tak, głównie z częściami eksploatacyjnymi do samochodów marki Mercedes Benz, Smart, a także Grupy Volkswagen - VW, Audi, Seat, Skoda, oraz BMW, Porsche, Jeep, Volvo, Chrysler i innych.

Co zrobić w przypadku zaistnienia szkody komunikacyjnej?

Dział Likwidacji Szkód Komunikacyjnych Broler.Serwis może zapewnić Państwu obsługę w zakresie likwidacji szkody, np. przez autoholowanie, kontakt z ubezpieczalnią, wycenę szkody, całą dokumentację związaną z likwidacją szkody. Po kontakcie z Broler.Serwis oraz telefonicznym zgłoszeniu szkody u ubezpieczyciela sprawcy (uwaga: sprawcy) oraz podpisaniu upoważnienia do reprezentowania oraz cesji, nasi pracownicy przeprowadzają cały proces będąc w stałym kontakcie z Klientem. Ubezpieczyciel pokrywa całe koszty z OC sprawcy, tak więc jest to bezkosztowe ze strony Klienta. Wymagane jest: - oświadczenie sprawcy kolizji; - numer polisy sprawcy, z której będzie naprawiana szkoda. W sytuacjach niejasnych i braku zgodności stron należy wezwać Policję na miejsce zdarzenia, w celu uniknięcia ewentualnych trudności przy likwidacji szkody. Notatka policyjna z miejsca zdarzenia zastępuje oświadczenie sprawcy. Polecamy Państwu również kontakt mailowy broler-szkody@bosch-service.pl .

Czy w Broler.Serwis możliwe są naprawy blacharsko-lakiernicze?

Tak, prowadzimy kompleksowe naprawy blacharsko-lakiernicze. Każdorazowo wyceniane są indywidualnie. Na miejscu przeprowadzane są oględziny i oszacowanie zakresu prac.

Jak często zaleca się wykonanie przeglądu pojazdu?

Przegląd podstawowy zalecany jest co 15.000 km, rozszerzony – co 30.000 km, pełny – co 60.000 km, lub wg wskazań Service Assistance licznika pojazdu.

Co się dzieje w przypadku, gdy pojazd jest uszkodzony i nie ma przeglądu i/lub OC?

Posiadanie zarówno okresowych badań technicznych, jak i ubezpieczenia OC, jest wymagane zgodnie z polskim prawem. W przypadku ich braku nie ma możliwości doprowadzenia takiego pojazdu inaczej niż lawetą lub na holu (czyli występuje brak możliwości poruszania się tym pojazdem po drogach publicznych). Należy również pamiętać o restrykcyjnych karach ustawowych.

Czy w Broler.Serwis można wykonać badania techniczne?

Tak, zgodnie z obowiązującym cennikiem stacji kontroli pojazdów. Koszt podstawowego badania technicznego samochodu osobowego – 99 zł brutto. Koszt badana technicznego samochodu z LPG – 162 zł brutto.

Jakie są dostępne rodzaje płatności za usługi serwisowe?

Na miejscu gotówką lub kartą płatniczą/kredytową VISA, MASTERCARD, DINERS CLUB. W przypadku podpisanej umowy z Broler.Serwis przelewem.

Jaki jest przebieg naprawy pojazdu?

Naprawy w Broler.Serwis odbywają się za zgodą Właściciela pojazdu, po przedstawieniu wstępnego kosztorysu naprawy i po akceptacji pisemnej bądź telefonicznej. Jeżeli stann techniczny pojazdu będzie wymagał dodatkowych prac, Klient jest na bieżąco informowany celem akceptacji. Wszystkie ustalenia odnotowywane są w zleceniu naprawy.

Jaki jest czas gwarancji i rękojmi za wykonaną naprawę?

Czas rękojmi określa prawo polskie i wynosi ona 1 rok. Na każdą wykonaną naprawę gdzie został wymieniony podzespół/część udzielamy od 1 do 2 lat gwarancji (np. akumulator 2 lata).

Jakie marki samochodowe serwisuje Broler.Serwis?

Zapewniamy obsługę serwisową samochodów marek: Mercedes, Smart, Grupy Volkswagen - VW, Audi, Seat, Skoda, oraz BMW, Porsche, Jeep, Volvo, Chrysler i wielu innych! W razie wątpliwości zachęcamy Państwa do kontaktu na adres broler@bosch-service.pl .

Co znaczy, że serwis jest autoryzowany i należy do Bosch Car Service?

Zachęcamy Państwa do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami w zakładce o autoryzacji Bosch. Posiadane wiedza, doświadczenie i certyfikaty uprawniają nas do dokonywania napraw pojazdów zgodnie z polityką jakości usług Bosch.

Czy istnieje możliwość sprawdzenia pojazdu przed zakupem?

Tak, usługa sprawdzenia samochodu osobowego przed zakupem to koszt 430,50 zł brutto i zajmuje około 2,5 godziny.

Czy jest dostępna usługa "door to door"?

Tak, w zakresie sprowadzenia samochodu do naprawy i odstawienia. Usługa ta jest dodatkowo płatna (koszt zależy od lokalizacji). Może być przeprowadzona pojazdem specjalnym (laweta - Autoholowanie kom. 601 751 851). O szczegóły oferty "door to door" proszę pytać konsultantów Działu Serwisu – tel. (22) 679-99-49 wew.1, e-mail broler@bosch-service.pl .

Czy można otrzymać pomoc techniczną po godzinach pracy serwisu?

W zakresie autoholowania 24h – proszę kontaktować się na numer kom. 601 751 851. Osoba do kontaktu: Grzegorz Gruchot.

Co jest potrzebne do przeprowadzenia konsultacji serwisowej?

Dowód rejestracyjny pojazdu, samochód/motocykl, kluczyki. (Może być niezbędne np. sprawdzenie komunikacji między samochodem a kluczykiem.)

Czy długo będzie trwała naprawa?

Czas naprawy zależy przede wszystkim od charakteru usterki i jest wstępnie szacowany. Dział Serwisu na bieżąco informuje Klienta o przebiegu prac i ewentualnym dodatkowym nakładzie pracy. Staramy się zapenić Państwu możliwie sprawną realizację usług, tak więc zazwyczaj są to 1-2 dni robocze, a w miarę możliwości odbiór jeszcze tego samego dnia.

Jaki jest koszt wymiany opon oraz przechowania?

Usługa wymiany opon – od 196,80 zł brutto. Usługa przechowania – 147,60 zł brutto / sezon.

Jaki jest koszt nabicia układu klimatyzacji?

Usługa nabicia układu klimatyzacji – 147,60 zł brutto. Koszt czynnika R134/kg – 350,00 zł brutto. Usługa odgrzybiania układu klimatyzacji – 170,70 zł brutto.

Jaki jest koszt geometrii zawieszenia?

Usługa geometrii zawieszenia – od 246,00 zł brutto.

Jaki jest koszt przeprowadzenia diagnostyki komputerowej?

Usługa diagnostyki komputerowej – 147,60 zł brutto.

Jaki jest koszt wymiany klocków hamulcowych?

Usługa wymiany klocków hamulcowych /oś - od 147,60 zł brutto (nie zawiera kosztu produktu).

Jaki jest koszt wymiany tarcz hamulcowych?

Usługa wymiany tarcz hamulcowych /oś - od 184,50 zł brutto (nie zawiera kosztu produktu).

Jaki jest koszt robocizny za usługę serwisową?

Koszt roboczogodziny - od 196,80 zł brutto. O szczegóły proszę pytać konsultantów Działu Serwisu.

Jaki jest koszt wymiany oleju w silniku?

Usługa wymiany oleju w silniku - od 110,70 zł brutto (nie zawiera kosztu produktu).

Czy posiadamy cennik na swoje usługi?

Tak, na czynności podstawowe (opisane w punktach FAQ). O naprawy złożone proszę pytać konsultantów Działu Serwisu.

Wybór wycieraczek
Wybór wycieraczek
Jubileusz 25-lecia ESP Bosch
Jubileusz 25-lecia ESP Bosch
Płytki bieżnik - duży problem
Płytki bieżnik - duży problem
Jak przygotować samochód na zmienne warunki podczas jesieni.
Jak przygotować samochód na zmienne warunki podczas jesieni.
Bezpieczne holowanie przyczepy kempingowej
Bezpieczne holowanie przyczepy kempingowej
Jak przygotować samochód przed wyjazdem na urlop.
Jak przygotować samochód przed wyjazdem na urlop.
wczytaj więcej
Zobacz jak Broler.Serwis prezentuje się na zdjęciach

Bo jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów.

Umów się na wizytę w Broler.Serwis

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Broler Bosch Service w celach marketingowych, w tym m.in. dla informowania o aktualnych akcjach promocyjnych i aktualnej ofercie.

* Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz.U. z 2013 r. poz. 1422 z późn. zm.) o treści marketingowej pochodzących od Broler Bosch Service.

* Wyrażam zgodę na wykorzystywanie przez Broler Bosch Service telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 lipca 2014 r. - Prawo telekomunikacyjne (tekst jedn. Dz.U. 2014 poz. 243 z późn. zm.).

Administratorem Danych jest Broler Bosch Service z siedzibą w Warszawie przy ul. Rzemieślników 5/7, 03-684 Warszawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celach wskazanych powyżej. Bez Pani/Pana zgody dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.). Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania. Udzielenie zgody jest dobrowolne. Udzielona zgoda w każdym czasie może być odwołana. Cofnięcie zgody, żądanie zaprzestania przetwarzania danych osobowych powinny być skierowane na adres e-mail: broler@bosch-service.pl

* Pole wymagane

broler.serwis

× Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki .