BROLER

Strefa wiedzy

Dlaczego warto zakupić samochód używany poprzez Salon Broler.Serwis?

Nasza oferta obejmuje zarówno samochody nowoczesne , jak i kolekcjonerskie, o sprawdzonym stanie technicznym i pewnym pochodzeniu. Pozwala to naszym Klientom uniknąć kłopotów przy zakupie auta z niesprawdzonych źródeł lub ponoszenia nieprzewidzianych, dodatkowych kosztów napraw. Oferowane przez nas samochody przechodzą szczegółową kontrolę stanu technicznego w autoryzowanym serwisie Broler Bosch Service. Ewentualne uszkodzenia (w tym blacharsko-lakiernicze) i usterki zostają usunięte do poziomu wymaganego przez technologię producenta zgodnie z założeniami przeglądów okresowych. Tym samym chronimy naszych Klientów przed zakupem samochodu, którego poziom uszkodzeń mógłby mieć wpływ na konstrukcję pojazdu lub jakość po naprawie nie odpowiadałaby standardom producenta. Ma to ogromny wpływ na bezpieczeństwo użytkowników, dlatego też Broler.Serwis oferuje wyłącznie pojazdy profesjonalnie przygotowane do użytkowania i co ważne z pełną dokumentacją. Ponadto oferujemy możliwość przetransportowania nowozakupionego pojazdu w dowolne miejsce na terenie całego kraju (w tym również pojazdem specjalnym – lawetą). Naszym Klientom gwarantujemy udaną transakcję.

Jak znaleźć pojazd, którego nie ma w aktualnej ofercie?

Broler.Serwis realizuje indywidualne zamówienia na samochody (w tym kolekcjonerskie), motocykle, łodzie, a także pojazdy użytkowe i maszyny. Samochody sprowadzamy z terytorium UE i Szwajcarii. Zapewniamy Państwu doradztwo i pełną obsługę, bezpieczny transport pojazdów i fracht morski oraz gwarantujemy pomoc w załatwianiu formalności celnych. Zapytania proszę kierować na adres broler@bosch-service.pl.

W jaki sposób można się zapoznać z ofertą samochodów z Salonu Broler.Serwis?

W zakładce Salon prezentujemy Państwu aktalnie posiadane egzemplarze pojazdów. Mogą również Państwo przesłać zapytanie na adres broler@bosch-service.pl lub odwiedzić Broler.Serwis osobiście.

Jaka jest udzielana gwarancja na części?

Czas gwarancji jest różny w zależności od rodzaju części, od 1 do 2 lat.

Czy istnieje możliwość wysyłki zagranicznej części?

Tak, zarówno na terenie całej Polski, jak i za granicę.

Jakie są formy dostawy/odbioru części?

Osobiście na miejscu, kurierem, poprzez usługę „door to door” realizowaną przez naszego pracownika (na zapytanie i wg indywidualnych ustaleń).

Jakie są formy płatności za części?

Na miejscu gotówką, kartą płatniczą/kredytową VISA, MASTERCARD, DINERS CLUB. W przypadku indywidualnych ustaleń istnieje możliwość rozliczenia części przelewem.

Jakich firm są stosowane części przy naprawie bądź na zamówienie?

Lemforder, Bosch, Zimmemann, Textar, ATE, Bilstein, SKF, Contitech, Luk, Beru - w zależności od preferencji Klienta i dostępności. Służymy doradztwem w doborze.

Jaki jest czas oczekiwania na realizację zamówienia części?

Można zakupić „od ręki”, tego samego dnia (dostępność sprawdzana jest na zapytanie). Na części sprowadzane z zagranicy czas oczekiwania to około 3-4 dni robocze, rzadko kiedy trwa to dłużej.

Z czego wynika cena części?

Prede wszystkim koszt może Państwa zaskoczyć w przypadku ograniczonej dostępności niektórych części, jak np. do starszych modeli czy zabytkowych pojazdów. Wynika również z aktualnego kursu walut.

Czy Broler.Serwis posiada magazyn części?

Tak, głównie z częściami eksploatacyjnymi do samochodów marki Mercedes Benz, Smart, a także Grupy Volkswagen - VW, Audi, Seat, Skoda, oraz BMW, Porsche, Jeep, Volvo, Chrysler i innych.

Co zrobić w przypadku zaistnienia szkody komunikacyjnej?

Broler.Serwis może zapewnić Państwu obsługę w zakresie likwidacji szkody, np. przez autoholowanie, kontakt z ubezpieczalnią, wycenę szkody, całą dokumentację związaną z likwidacją szkody. Po kontakcie z Broler.Serwis oraz telefonicznym zgłoszeniu szkody u ubezpieczyciela sprawcy (uwaga: sprawcy) oraz podpisaniu upoważnienia do reprezentowania oraz cesji, nasi pracownicy przeprowadzają cały proces będąc w stałym kontakcie z Klientem. Ubezpieczyciel pokrywa całe koszty z OC sprawcy, tak więc jest to bezkosztowe ze strony Klienta. Wymagane jest: - oświadczenie sprawcy kolizji; - numer polisy sprawcy, z której będzie naprawiana szkoda. W sytuacjach niejasnych i braku zgodności stron należy wezwać Policję na miejsce zdarzenia, w celu uniknięcia ewentualnych trudności przy likwidacji szkody. Notatka policyjna z miejsca zdarzenia zastępuje oświadczenie sprawcy.

Czy w Broler.Serwis możliwe są naprawy blacharsko-lakiernicze?

<>Tak, prowadzimy kompleksowe naprawy blacharsko-lakiernicze. Każdorazowo wyceniane są indywidualnie. Na miejscu przeprowadzane są oględziny i oszacowanie zakresu prac.

Jak często zaleca się wykonanie przeglądu pojazdu?

Przegląd podstawowy zalecany jest co 15.000 km, rozszerzony – co 30.000 km, pełny – co 60.000 km, lub wg wskazań Service Assistance licznika pojazdu.

Co się dzieje w przypadku, gdy pojazd jest uszkodzony i nie ma przeglądu i/lub OC?

Posiadanie zarówno okresowych badań technicznych, jak i ubezpieczenia OC, jest wymagane zgodnie z polskim prawem. W przypadku ich braku nie ma możliwości doprowadzenia takiego pojazdu inaczej niż lawetą lub na holu (czyli występuje brak możliwości poruszania się tym pojazdem po drogach publicznych). Należy również pamiętać o restrykcyjnych karach ustawowych.

Czy w Broler.Serwis można wykonać badania techniczne?

Tak, zgodnie z obowiązującym cennikiem stacji kontroli pojazdów. Koszt podstawowego badania technicznego samochodu osobowego – 99 zł brutto. Koszt badana techicznego samochodu z LPG – 162 zł brutto.

Czy istnieje możliwość skredytowania usługi naprawy?

Dzięki współpracy z bankiem BGŻ BNP PARIBAS oferujemy Państwu możliwość skorzystania z rat na naprawy i zakupy w Broler.Serwis (cały koszt naprawy - tj. części plus koszt naprawy, można rozłożyć na raty). Szczegółową informację uzyskają Państwo w naszym Dziale Likwidacji Szkód Komunikacyjnych – tel. (22) 679-99-49 wew.3 lub e-mail broler-szkody@bosch-service.pl.

Jakie są dostępne rodzaje płatności za usługi serwisowe?

Na miejscu gotówką lub kartą płatniczą/kredytową VISA, MASTERCARD, DINERS CLUB. W przypadku podpisanej umowy z Broler.Serwis przelewem.

Jaki jest przebieg naprawy pojazdu?

Naprawy w Broler.Serwis odbywają się za zgodą Właściciela pojazdu, po przedstawieniu wstępnego kosztorysu naprawy i po akceptacji pisemnej bądź telefonicznej. Jeżeli stann techniczny pojazdu będzie wymagał dodatkowych prac, Klient jest na bieżąco informowany celem akceptacji. Wszystkie ustalenia odnotowywane są w zleceniu naprawy.

Jaki jest czas gwarancji i rękojmi za wykonaną naprawę?

Czas rękojmi określa prawo polskie i wynosi ona 1 rok. Na każdą wykonaną naprawę gdzie został wymieniony podzespół/część udzielamy od 1 do 2 lat gwarancji (np. akumulator 2 lata).

Jakie marki samochodowe serwisuje Broler.Serwis?

Zapewniamy obsługę serwisową samochodów marek: Mercedes, Smart, Grupy Volkswagen - VW, Audi, Seat, Skoda, oraz BMW, Porsche, Jeep, Volvo, Chrysler i wielu innych.

Co znaczy, że serwis jest autoryzowany i należy do Bosch Cas Service?

Zachęcamy Państwa do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami w zakładce Autoryzacja Bosch. Posiadane wiedza, doświadczenie i certyfikaty uprawniają nas do dokonywania napraw pojazdów zgodnie z polityką jakości usług Bosch.

Czy istnieje możliwość sprawdzenia pojazdu przed zakupem?

Tak, usługa sprawdzenia samochodu osobowego przed zakupem to koszt 307,50 zł brutto i zajmuje około 2,5 godziny. Usługa sprawdzenia motocykla przed zakupem to koszt 184,50 zł brutto.

Czy jest dostępna usługa „door to door”?

Tak, w zakresie sprowadzenia samochodu do naprawy i odstawienia. Usługa ta jest dodatkowo płatna (koszt zależy od lokalizacji). Może być przeprowadzona pojazdem specjalnym (laweta). O szczegóły proszę pytać konsultantów Działu Serwisu – tel. (22) 679-99-49 wew.1, e-mail broler@bosch-service.pl lub Autoholowanie kom. 601 751 851.

Czy można otrzymać pomoc techniczną po godzinach pracy serwisu?

W zakresie autoholowania 24h – proszę kontaktować się na numer kom. 601 751 851. Osoba do kontaktu: Grzegorz Gruchot.

Co jest potrzebne do przeprowadzenia konsultacji serwisowej?

Dowód rejestracyjny pojazdu, samochód/motocykl, kluczyki. (Może być niezbędne np. sprawdzenie komunikacji między samochodem a kluczykiem.)

Czy długo będzie trwała naprawa?

Czas naprawy zależy przede wszystkim od charakteru usterki i jest wstępnie szacowany. Dział Serwisu na bieżąco informuje Klienta o przebiegu prac i ewentualnym dodatkowym nakładzie pracy. Staramy się zapenić Państwu możliwie sprawną realizację usług, tak więc zazwyczaj są to 1-2 dni robocze, a w miarę możliwości odbiór jeszcze tego samego dnia.

Jaki jest koszt wymiany opon oraz przechowania?

Usługa wymiany opon – 123,00 zł brutto. Usługa przechowania – 123,00 zł brutto / sezon.

Jaki jest koszt nabicia układu klimatyzacji?

Usługa nabicia układu klimatyzacji – 123,00 zł brutto. Koszt czynnika R134/kg – 123 zł brutto. Usługa odgrzybiania układu klimatyzacji – 123 zł brutto.

Jaki jest koszt geometrii zawieszenia?

Usługa geometrii zawieszenia – 221,40 zł brutto.

Jaki jest koszt przeprowadzenia diagnostyki komputerowej?

Usługa diagnostyki komputerowej – 123,00 zł brutto.

Jaki jest koszt wymiany przednich klocków hamulcowych?

Usługa wymiany przednich klocków hamulcowych - 61,50 zł brutto (nie zawiera kosztu produktu).

Jaki jest koszt robocizny za usługę serwisową?

Koszt roboczogodziny to 147,60 zł brutto. O szczegóły proszę pytać konsultantów Działu Serwisu.

Czy posiadamy cennik na swoje usługi?

Tak, na czynności podstawowe (opisane w kolejnych punktach poniżej). O naprawy złożone proszę pytać konsultantów Działu Serwisu.

Jaki jest koszt wymiany oleju w silniku?

Usługa wymiany oleju w silniku - 61,50 zł brutto (nie zawiera kosztu produktu).

Zobacz jak Broler.Serwis prezentuje się na zdjęciach

Bo jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów.

Umów się na wizytę w Broler.Serwis

* Pole wymagane

Historia firmy


25 lat pasji, która przerodziła się w sposób na życie

  • Nasz team

    Największą pasją jest, rzecz jasna, motoryzacja. Poza nią widzi jednak jeszcze kawałek świata z głębin (nurek prac podwonych oraz Advance Trimix Diver powżej 100 m) oraz ...

    Zbigniew Broler
    założyciel i właściciel firmy
  • Nasz team

    Jego największą pasją jest motoryzacja, choć w wolnych chwilach amatorsko zajmuje się także fotografią.

    Robert Budek
  • Nasz team

    Czas wolny poświęca przede wszystkim wspólnym motoryzacyjnym wypadom rodzinnym.

    Mariusz Fronczak
  • Nasz team

    Kocha sport, w każdej wolnej chwili trenuje piłkę nożną.

    Grzegorz Gruchot
  • Nasz team

    Kocha motocykle. To jego największa i najmocniejsza pasja.

    Artur Krajewski
  • Nasz team

    Wolne chwile spędza, wędkując na łonie przyrody. Ceni ciszę, spokój i zieleń.

    Sławomir Ołowski
  • Nasz team

    Po pracy uwielbia wędkować i relaksować się nad wodą.

    Grzegorz Piotrowski
  • Nasz team

    Oprócz motoryzacji, która jest największą pasją, pasjonuje go wspinaczka górska niosąca podobną ilość adrenaliny.

    Grzegorz Plasota
  • Nasz team

    Sporty zimowe – jak i motoryzacja – dostarczają mu tej samej radości, dawki adrenaliny i wymagają tego samego poziomu samozaparcia i uwagi.

    Piotr Sobczyk
  • Nasz team

    W wolnych chwilach stara się łączyć kilka pasji: lubi górskie wędrówki, sport, ale też wieczory z dobrą książką.

    Rafał Zwoliński
  • Nasz team

    W czasie wolnym stara się jak najwięcej podróżować. Oprócz zaspokajania głodu poznawania świata, stara się też znaleźć czas na rower i dobrą lekturę.

    Urszula Józefowicz
  • Nasz team

    Poza motoryzacją – co oczywiste – interesują go także film oraz

    Sylwester Czaplicki
  • Nasz team

    Interesuje go żywa historia II WŚ, a kiedy nie rekonstruuje motoryzacji tego okresu, podróżuje albo odwiedza wystawy psów.

    Krzysztof Piątek
  • Nasz team

    Wielbiciel wypoczynku na wolnym powietrzu: na działce lub w lesie, zbieracz grzybów i narciarz.

    Artur Czerski
  • Nasz team

    Uwielbia książki przygodowe.

    Andrzej Kosiorek
  • Nasz team

    Jego pasją jest sport, a przede wszystkim piłka nożna w biernej i czynnej odsłonie.

    Bernard Tubicz
  • Nasz team

    Czasami oddaje się sportom, i to różnym: zarówno siatkówce, jak i wędkarstwu. Oprócz tego zajmuje się także modelarstwem i historią II WŚ.

    Robert Stelmach
  • Nasz team

    Podróżnik w mikrowydaniu: uwielbia aktywny wypoczynek z rodziną, podróże samochodem, kajakiem czy górskim szlakiem.

    Tomasz Berliński
  • Nasz team

    W wolnym czasie czyta książki, ogląda filmy, pasjnują ją taniec i rozwiązywanie krzyżówek. A przede wszystkim lubi spędzać chwile z rodziną.

    Halina Bucholc
  • Nasz team

    Zajmuje go przede wszystkim produkcja filmów i zdjęć. Poza tym snowboard, paintball i..., a jakże!, motoryzacja.

    Jakub Broler
  • Nasz team

    Pasjonują go wszelkiej maści maszyny, również gokarty i skutery wodne. A czasami po prostu zwykła deska snowboardowa.

    Marcin Kuciński
  • Nasz team

    Wolne chwile uwielbia spędzać z rodziną, zazwyczaj aktywnie, przymierzając się do różnego rodzaju sportów.

    Sebastian Remiszewski
  • Nasz team

    Paleta pozazawodowych zainteresowań jest szeroka: od motocykli enduro, przez różnego rodzaju sporty – żeglarstwo, snowboard, rower – aż po spokojne chwile z rodziną, książką i fotografią.

    Artur Broler

Strefa wiedzy


Czy wiesz jak odpowiednio zadbać o swój samochód i cieszyć się jak najmniejszą awaryjnością?

× Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki .